Dags att åka hem!

MMS

 Vi har försökt snacka lite med vår nya familjemedlem och kommit fram till att han heter Victor! I andranamn får han heta Mario till minne av sin farmor Maria (vi tyckte att mobbningsrisken sjönk om vi bytte sista bokstaven). Nu ska han äntligen få komma hem och se var han ska bo. Hoppas att han gillar det. Pappa och Mormor har städat och tvättat och fejat för att det ska kännas hemtrevligt.

Ja, då återstår det bara ett Välkommen hem Victor! Och ett TACK så jättemycket till alla er som skickat och ringt in sina gratulationer!


Kommentarer
Postat av: HELENAAS

spana gärna in min blogg :)

2008-09-14 @ 13:41:32
URL: http://helenaas.se
Postat av: Shazbot

Det är nån som heter Helena As som gör reklam på din blogg John!! Söt kille! Kan han säga: För Boris! Eller Praise the Emperor! än?

2008-09-14 @ 16:46:17
URL: http://shazbot.blogg.se/
Postat av: Barnokk

Snälla läsare!

GÅ INTE IN PÅ HELENA AS BLOGG!!!

Hon är en 17-årig blondin från Stockholm som leker modeblogg med smajlisar och pussisar och kramisar... Gör en massa fjortis-gester

BLÄÄÄH!!!

Jag skulle ta bort kommentaren om det inte vore för att det är så roligt att hon kallar sig just "Helena As"...

That's fucking hillarious!

Och nej Shazbot, han har inte lärt sig säga "För Boris!" eller "Praise The Emperor!" än, det tog tre dagar att få ur honom vad han själv heter. Men hans storebror börjar bli duktig på sina "For Boris!"

2008-09-14 @ 18:20:08
URL: http://barnokk.blogg.se/
Postat av: Fade

HAHA... Sorry om jag råkar slänga över lite små pluttiga barnrumpor från min blogg till din. Vet ifan var de gör på min heller by the way förutom att klaga på att jag gillar att svälja sperma. Vafan, får man inte skriva vad man vill? Folk tjatar ideligen om vad de har på sig och äter till middag, och om jag då är naken och äter sperma får jag väl säga det? Visst?





Big kiss.

2008-09-15 @ 11:57:17
URL: http://www.fejdan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0