Kanske ska bli en månatlig blogg...

Hej!
Någon som känner någon som importerat en båt från U.S.A.?
Jag är sugen på att försöka, men det ska tydligen vara ganska mycket krångel att få hit den och om man har missat något kan tydligen Sjöfartsverket kräva att man förstör den. Säkert.

Visste du att 36 personer arresterades för vad de skrivit i sina bloggar under 2007. Sedan 2003 gäller det totalt 64 pers. - Kända arresteringar. enligt BBC sägs det att så många som 344 personer arresterades för att ha bloggat, men man har inte kunna bekräfta uppgifterna. 

Så kom ihåg!
Om någon frågar, har ni ingen aning om vem jag är!

Kommentarer
Postat av: Tina

Åker du båt till mig då?



åååka båååt

2008-06-20 @ 17:31:18
URL: http://www.fejdan.com
Postat av: Shazbot

Tja! Du, jag jobbar ju med hon som är fru till Micke som har Mickes motor i stan. Hon sa att det är värsta lågkonjuktur på gång nu, så det är jättesvårt att få nått med motor sålt, allt från Bilar till båtar tydligen. Micke brukar åka till USA och köpa saker, och han skulle dit om några dar nu, men hon trodde inte att han skule köpa mycket pga kommande lågkonjuktur. Vill inte vara värsta partypoopern här, men det kan vara bra att veta :D

2008-06-22 @ 17:57:25
URL: http://shazbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0