Dick in a box

Hej igen!
Började faktiskt skriva ett jättebra inlägg förra veckan, men så blev det strul med servern och allt försvann och jag lackade ur och vägrade skriva det en gång till. Nu var det en sådan där jätte kul sak att skriva om så det kommer nog snart i alla fall!
Under tiden vill jag passa på att dela med mig av ett jätteroligt filmklipp som jag hittade här om dagen.

 

Jag vet inte hur gammal den är eller om jag är den enda i världen som inte redan sett den, men den är förbannat rolig!
Nu vet jag vad sambon ska få i födelsedagspresent!
C Ya!

Kommentarer
Postat av: Per

Ja, den är faktiskt ganska gammal ^^ Såg den på tv faktiskt en gång i tiden. Men rolig är den, och en bra present som förmodligen uppskattas av alla.
Kul att se att du inte glömt bort din blogg!

2008-03-26 @ 12:28:52
URL: http://naifuzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0