MOBLOGG!!!

MMS

Ha ha!!! Nu tror jag äntligen att jag har hittat ett sätt att blogga lite oftare utan att behöva sätta mig vid datorn och bråka. Moblogga! Tydligen ska man göra det via MMS, så jag valde att skicka en bild på Knurt och Nemo, två av mina guldfiskar. Knurt är den vita och Nemo har en bukfena som är mindre än den andra - precis som clownfisken i filmen. Nu kommer jag kunna moblogga när jag har tråkigt på jobbet och inte behöva vänta tills jag kommer hem och inte har tid!!! For Boris!


Kommentarer
Postat av: Tina

Ja, nu har det fanimej slagit över när jag såg i mitt feed att du har uppdaterad. Underbara Johnny B. (It's true love can't you see) (You are my Johnny B.)

2008-09-09 @ 17:04:44
URL: http://www.fejdan.com
Postat av: Shazbot

OHH YEAH! Softa fiskar Warpmaster! Uppdatera mer!

2008-09-09 @ 17:30:15
URL: http://shazbot.blogg.se/
Postat av: Jeff

Fan på tiden =D

2008-09-09 @ 20:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0